«

Jul 23 2013

Tarikh & Jadual Kursus Kahwin Astana Mukmin Wangsa Walk Kuala Lumpur/Selangor

JAWI

PENGIKTIRAFAN: ASTANA MUKMIN ENTERPRISE MEMPUNYAI TAULIAH PERMIT DARI JAWI KUALA LUMPUR DAN SIJIL KURSUS PERKAHWINAN YG KAMI KELUARKAN SAH LAKU DIGUNAKAN DI SEMUA JABATAN AGAMA NEGERI DI SELURUH MALAYSIA. DIIKTIRAF OLEH JAKIM.

corak

NOTA PENTING : 

 

A) CADANGAN KE TEMPAT KURSUS DI WANGSA WALK

DARI KELANA JAYA, PJ-SHAH ALAM–> Wangsa Maju : 20 MINIT MELALUI NKVE & DUKE HIGHWAY ATAU TURUN DI STESEN LRT PUTRA RAMPAI

LRT

 Hanya 5-10 minit berjalan kaki ke kempat kursus

B) TEMPAHAN @ SMS @ WhatsApp berikan nama penuh & Tarikh Sabtu & Ahad nak Kursus ke Talian :

Norizan 0192770027@ Azmal 0192235067 @ 0199195201 Iwan 

 corak

———————————————————————————————————————————————————-

FLOWER

KURSUS HANYA RM80.00 Nett SEORANG !!!!!Bayar Masa Datang

KURSUS PERKAHWINAN ASTANA MUKMIN DI WANGSA WALK 

AMR2

LOKASI ASTANA MUKMIN JADUAL MULA SABTU PAGI DI 7-1 JLN WANGSA DELIMA 12 ATAS KEDAI BASIKAL GIANT

AMR8SUASANA KURSUS YANG SELESA..KUSYUK NAMPAKNYA

AMR

 HIDANGAN AISKRIM UTK PESERTA NIKMATI SEMASA PENAT BERKURSUS HANYA DI ASTANA MUKMIN..TEMPAT LAIN TAKDE TAU!

AMR9

lauk Semua

JAMUAN DI CAFE PANTAI TIMOR ..MAKAN NASI MINYAK SAMA-SAMA.…EHEM2 DAH TAK LAMA LAH TU,,DI ASTANA MUKMIN MAKAN/MINUM 3KALI + AISKRIM BREAK..SERONOK!!

KURSUS KAHWIN ASTANA MUKMIN DI WANGSA WALK

JADUAL KELAS:

Sabtu: 9.00 pagi-6.45 ptg (*Pendaftaran bermula DARI pukul 8.00-8.45 pagi)

Ahad: 9.00 pagi-1.30 ptg..BOLEH BALIK AWAL !!

SILA BAWA 1 SALINAN I/C (DEPAN BELAKANG) SEMASA PENDAFTARAN

Peserta wajib melengkapkan 2 hari kursus untuk mendapatkan sijil.

LOKASI:

7-1,(Tingkat 1),Jalan Wangsa Delima 12, D’Wangsa Link, Wangsa Maju 53300 Kuala Lumpur. (Atas Kedai Basikal JBS,sederet Bank Islam bertentangan  Wangsa Walk Mall)

Sesi yang boleh memuatkan 150 orang peserta ini adalah Kursus no.1 Astana Mukmin.Kursus setiap Sabtu & Ahad.

 

PERINGATAN !:

SILA BAWA 1 SALINAN I/C (DEPAN BELAKANG) SEMASA PENDAFTARAN

———————————————————————————————

FLOWER

TARIKH KURSUS KAHWIN ASTANA MUKMIN

 

OGOS 2014:

Sabtu & Ahad: 30-31hb

SEPTEMBER 2014

Sabtu & Ahad: 6-7hb/ 13-14hb/20-21hb/27-28hb

 

OKTOBER 2014

Sabtu & Ahad: 4-5hb/ 11-12hb/18-19hb/25-26hb

 

 

TEMPAHAN:

SMS @ Call @ WhatsApps ,berikan;

[Nama penuh, Tarikh hendak berkursus]

kepada SALAH SATU nombor berikut :

@ Encik Azmal 0192235067

Iwan 0199195201 

Puan Norizan 0192770027

 

Setiap hari selepas 3 ptg boleh call /sms

Cik Azeana 0192462628

Encik Iwan 0199195201

JIKA TIADA MAKLUMBALAS DALAM MASA 1 JAM, SILA CALL 0192235067 utk tindakan susulan. 

————————————————————————————————–

Komen Pengasas Astana Mukmin :

Alangkah bertuahnya umat Islam di Malaysia ini mempunyai peluang utk menimba pengalaman dan tunjuk ajar sebelum masuk ke gerbang perkahwinan yang mempunyai seribu macam keistimewaan juga cabaran. Astana Mukmin sebagai wakil JAWI & JAKIM akan berusaha bersungguh-sungguh untuk memastikan peserta yang menyertai kursus ini dapat memantapkan ilmu2 yg menjadi dasar kepada kebahagian rumahtangga mereka kelak. Jadi tiadalah ilmu di dunia ini yang lebih utama & efektif melainankan Ilmu pengetahuan dari Rabbul Alameen yg disampaikan melalui Rasulullah & terjemahan nya melalui kitab kitab karangan ulama-ulama yang muktabar seperti subjek Akidah Ibadah dan lain-lain.

Jalanilah kursus ini dgn hati yg ceria @ diceriakan. Ikhlaas @ ikhlaskan hati. Sebab kamu berdua adalah permulaan lahirnya seorang anak yg gagah perkasa,bijak pandai,warak dan soleh jika itu yg kamu mahu. Melalui kamu berdualah melalui sebuah perkahwinan akan membentuk generasi baru yg diharapkan lebih berdaya saing hebat dalam menegakkan wadah perjuangan Islam yg akan memerintah dunia sbgai khalifah di muka bumi ini. Kalau kamu berdua seorang kerani,kamu seharusnya berharap anak kamu akan menjadi doktor yg soleh dalam perkahwinan kamu berdua. Jika kamu seorang Jurutera, anak kamu seharusnya seorang ahli saintis pakar fizik yg mampu membela umat Islam diseluruh dunia. Kita sama-sama pastikan bahawa generasi Islam dari semasa ke semasa akan bangkit sesuai dgn kehebatan Islam itu sendiri. DAN IA BERRMULA DARI KURSUS KAHWIN INI..MAKA ambillah ilmu disini sungguh2,dengarlah sungguh, tulis note sungguh2 insya Allah kerana amal kamu untuk bekeluarga akan hampa tanpa ilmu kekeluargaan itu sendiri. Berkahwin & Beribadah InsyaAllah Berkat.

Keywords:

Kursus kahwin kawasan Wangsa Maju. Ada 2 cawangan kursus di Wangsa Walk. Kursus pra perkahwianan. Utk JAIS JAWI JAIJ JAIP semua jabatan agama. Kursus kahwin yang dihadiri artis -artis seperti Yassin, Liayana Jasmay, dll. Kursus kahwin di Kuala lumpur selangor. Untuk pasangan yang ingin berkahwin di Kuala lumpur kajang Gombak Ampang Pandan dan Bukit Indah. Kursus perkahwinan JAKIM.Kursus Perkahwinan JAWI dan JAIS pun boleh. Kursus kahwin di Metro dan Kosmo.Kursus Kahwin 2013. Kursus kahwin ramadhan.Kursus kahwin paling power. Kursus kekeluargaan. Kursus kahwin kl Selangor. Orang Shah Alam,Kepong,Selayang, Gomabk, meh silakan datang. Ada 2 jadual kursus. Flexibel. Boleh balik cepat.Boleh datang lambat !!! Boleh pilih!!!.Bulan Mei, Jun,adalah musim orang berkahwin. Jadi, bulan Januari,Februari, Mac adalah masa untuk pasangan bakal pengantin utk memulakan proses permohonan perkahwinan dan yang paling pertama sekali adalah melalui kursus kahwin.Apakah yang harus dicari oleh peserta. Tempat kursus yg baik,penceramah yg memberi pengisian yg baik. Peneceramah yg mengajar proses-proses permohonan kebenaran perkahwinan. Semua itu diajar di pusat kursus kahwin astana mukmin. Insya Allah

Semoga Allah merahmati 7 mengampuni Ruh org Islam mangsa MH17.Ameen.

 

128 comments

Skip to comment form

  1. hamizah

    assalamualaikum.
    saya nak tanya,dimana tempat itu diadakan?

    1. admin

      bangunan berhadapan Wangsa Walk Berhampiran Bank Islam dan Tutty fruity.Alamat 7-1 Jalan Wangsa Delima 12 Wangsa maju

  2. fie

    as salam.. tuan admin. saya berminat utk mengadakan ujian saringan rapid test (pra perkahwinan ) di tmpt tuan.jika ada calon yang berminat utk menjalani ujian pra perkahwinan ini boleh lah menghubungi saya di healthcaref@yahoo.com
    setiap ujian dikenakan rm35 sahaja..

  3. mafa

    salam… saya dari katering service,.. nak propose untuk kursus kahwin…..boleh ke?

    1. admin

      boleh datang jumpa saya utk set appointment-call o192235067

  4. leha

    3&4 hb mac atau 10&11 mac.. dah full tak? nak book antara dua tarikh tu…

    1. admin

      2 tarikh itu masih kosong. Tempahan hanya sms nama dan tarikh ke 0192235067

  5. syed husli aqil syed jefri al amin

    boleh ke kalau datang hari sabtu only?

    1. admin

      oh tidak boleh Tuan Syed. Mesti completenkan 2 hari itu.TQ

  6. joe

    Tuan.this weekend still ada available slot tuk kursus lg x?for 2person?

  7. awen

    nk booking tarikh untuk 17 dan 18 mac 2012 bolehke?..masih ada kekosongan lagike?

    1. admin

      masih ada.call/sms saya nama PENUH utk rekod tempahan saya di 0192235067.tq

  8. Hasifah mohd yusof

    Utk 17-18/3/2012 ada kekosongan tak utk dua org?

    1. admin

      Masih ada lagi hanya sms saya nama penuh utk rekod tempahan saya. Sila rujuk Jadual Wktu kursus utk informasi lanjut tentang kursus kahwin kami. TQ

  9. icak

    salam encik,boleh tanya???? non muslim boleh ke ambil kursus kahwin ni???? sebelum dia memeluk agama islam….

    1. admin

      Yang sebagusnya tunggu dia masuk Islam dahulu sehingga mendapat IC utk saudara baru dan selepas itu baru kursus kahwin.Ini utk mnyenangkan proses. TQ

  10. m0m0y madzlan

    assalamualaiku ..saya dari johor bahru … boleh ke ambil kursus kahwin disini ..??

    1. admin

      no problem.Sijil sah di pakai di Seluruh Malaysia termasuk Johor sebab sijil dikeluarkan JAWI dan JAKIM

  11. zul

    Assalamualaikum..

    Jika pasangan saya sudah menghadiri kursus sebelum ini tetapi ingin menyertai kursus bersama-sama saya, adakah sebarang bayaran dikenakan kepadanya?

    Terima kasih

  12. nuur

    salam..boley x saya nak tahu jadual untuk bulan 7 atau bulan 8?tq.

  13. iela

    saya nak tanya kalau bakal suami saya tidak pandai membaca dia boleh atau tidak mengikuti kursus ini…

    1. admin

      Boleh tiada masalah.hanya sms nama penuh untuk tempahan ke 0192235067 att en Azmal>TQ

  14. Mohd Salehuddin

    kursus perkahwinan pada 31 dan 1 April kosong x?…

    1. admin

      Ada lagi.hanya sms nama penuh tuk tempahan ke 0192235967 att en Azmal>TQ

    2. admin

      .hanya sms nama penuh tuk tempahan ke 0192235067 (no mula2 tadi salah)

  15. Nur

    Assalamualaikum…

    saya ingin bertanya perlukah pasangan saya (foreigner) mengambil kursus perkahwinan?

    terima kasih.

    1. admin

      kalau hendak bernikah di Malaysia, ya dia wajib hadiri kursus. tetapi kalau dia tidak paham berbahasa Melayu, boleh rujuk ke JAWI @ mana2 Jabatan Agama untuk kursus Berbahsa Inggeris. Tetapi di tempat saya jika ada situasi sebegini, pasangan dibolehkan duduk bersama supaya saudari boleh menerangkan apa yg diajar pleh Ustaz penceramah kepada bakal suami yg bukan penduduk tempatan. TQ

  16. mohd fazli

    kursus ni mmg di buat sabtu dn ahad saje ke ???

    1. admin

      ye cik

  17. fareed ahmad

    semasa kursus kawin nie kene dgr ceramah jek ke ato ade ape2 ujian kene wat?? atau ade soalan2 akn ditanya??

    1. admin

      Maaf lambat balas,ya hanya sabtu ahad,dan hanya duduk mendengar ceramah dan kalau hndak mendaftar hanya bagi nama dan tarikh hendak bekursus.

  18. farah

    ader x kekosongan tuk 19-20th may niyh? kekosongan tuk 3 org.

    1. admin

      Salam Farah, maaf lambat balas. Boleh, masih ada kekosongan. Sila datang Sabtu pukul 2 terus pendaftaran. Wanita berpakaian berbaju kurung dan menutup aurat.Butiran lanjut sila lawati http://www.kursuskahwin.org .TQ

  19. panji hitam

    mmg best buat kursus dekat astana mukmin.. ust azman yg ceria serta tenaga pengajar yg begitu bertenaga.. alhamdulilah baru selesai.. rabu ni da dpt sijil

    1. admin

      Terima kasih & semoga bahagia ke anak cucu

  20. wahidah

    nak tanya kalau bukan warganegara perlu ke amik kursus kahwin?

    1. admin

      Kalau hendak menikah ni Malaysia, Ya.

  21. Fatin

    assalammualaikum,
    saya ingin bertanya mengenai tarikh kursus selepas raya.
    boleh ke kalau nak daftar sekarang?

    1. admin

      Kita buka 4-5 & 11-12 Ogos 2011. Tutup 18-19,25-26 Ogos Sempena Hari raya.BIasa kalau nk daftar 2 minggu sebelum kursus. TQ

  22. haslina

    salam.. saya orang penang tapi bekerja di oversea… saya nak balik cuti bulan lapan ni dan terus nak selesaikan kursus perkahwinan. masalahnya tak ada kursus dibulan puasa dipenang. hanya lepas raya iaitu 25 dan 26. 23 saya kena balik sini dah.bagaimana ditempat encik?? bulan 8 ada tarikh yg dapat saya join tak? tarikh seperti 4&5, 11&12. saya menunggu jawapan encik. dan terangkan tempat ni kat mana ye.terima kasih.

    1. admin

      Kita buka 4-5 & 11-12 Ogos 2011. Tutup 18-19,25-26 Ogos Sempena Hari raya.

  23. syamimi

    assalam, boleh saya tahu tarikh untuk 7 & 8 hb masih available ke?

    1. admin

      7 8 Julai masih available. Hanya sms nama penuh utk tempahan ke 0192235067.

  24. zul

    salam. nk tanye. lau kt klantan, kt mane krsus ni dbuat? buat sbtu ahd gk ke?

    1. admin

      Kami tiada branch di kelantan,maaf ye.Di Kelantan Jabatan Agama Negeri yg menganjurkan.

  25. admin

    Kami hanya memberi goodies utk brbuka puasa.tq

  26. admin

    Masih ada lagi.Sijil dapat hari rabu selepas kursus.tq

  27. leya

    salam… sy nk tnye, tarikh 1&2.9.2012 masih kosong x tuk 2 org?

    1. admin

      masih ada, hanya sms saya nama penuh dan tarikh di atas utk rekod saya.tq

  28. Kamariah

    Assalamualaikum…
    Saya nk tnye, tarikh 15/9 & 16/9 ada kosong lg x utk 2 org?

    1. admin

      masih ada, hanya sms saya nama penuh dan tarikh di atas di 0192235067 utk rekod saya.tq

    2. admin

      atau bg no hp Cik nanti saya sms maklumat lanjut

  29. fadzilah

    Assalamualaikum En/Pn,

    sekiranya saya dah ambil kursus kahwin, bolehkah saya ambil lagi kursus kahwin. terima kasih.

    1. admin

      Boleh.tqvm

  30. nor aziyarmie

    saya nk tnye ..jika sy dh mengikuti kursus khwin pada thn 2008 adakah sy prlu mengikuti kursus itu plak..trima ksh

    1. admin

      Kalau sijil ade lg tk perlu.tq

  31. mfar

    salam. Tumpang tanya 29 30 septembe 2012 ade kursus tak? Sijil dapat terus atau perlu tunggu?

    1. admin

      Ada lagi, hanya sms nama penuh dan tarikh 29 30 sep di 0192235067 att en Azmal

  32. hafizmustapa

    salam..

    saya nk tanya utk tarikh 6-7hb/13-14hb masih ada kekosongan lagi kew.?

    thx.

    hafiz

    1. admin

      Ada lagi en hafiz utk 13 & 14 hb Oct. sila sms nama penuh kpd 0192235067 en Azmal utk tempahan. 6-7 dah penuh harap maaf.tqvm

      1. Sha

        Nk tye, sy dari kelantan nk khsus dlm bln 10 ni jgak, klu blh nk khsus kt jabat agama kuala krai blh x, tp xthu jadual bila mula

        1. admin

          kat JAWI..boleh,sijil boleh dipakai di sleuruh Malaysia.Sila sms nama dan tarikh hendak bekursus kpd saya di talian 0192235067. TQVM.

  33. Mohd Johan

    Salam,

    Bole sy tahu jadual kursus pada bulan Nov 2012.

    Terima kasih.

    Johan

    1. admin

      Setiap Sabtu Ahad pada nov 10 n 11, 17 n 18,24 n 25 hb.

  34. admin

    hanya pada hujung setiap minggu sabtu dan Ahad. Tempahan hanya sms nama dan tarikh yg hendak pergi. TQVM.

  35. mohd fariezal abdullah

    nk tahu ade kekosongan pd tarikh 22&23 disember 2012? tq

    1. admin

      ada. Hanya bagi saya nama oenuh dan no ho
      p. TQVM

  36. FARAHHANI

    assalamualaikum
    ada tak cawangan di rawang selangor,,,,
    ada lagi tak kekosongan untuk bulan disember 2012,,,,
    memandangkan pasangan bkn warganegara dan sekarang berada di luar negara,,,

    1. admin

      Tiada cawangan di Rawang. 8-9 dis dan keatas masih kosong.TQVM

  37. mohd faiz

    As salam..sy nk tnya untk negeri sabah xda ke promosi bgni??

    1. admin

      takde

  38. MUHAMAD NORIZAL

    INSYAALLAH SY AKAN SMPAI PD TARIKH YG DITETAPKAN 30-31-03-2013

    1. admin

      ok

  39. Ardi nurul

    Asalamualaikum…..saya nak tumpang tanya….bakal suami saya orng Malaysia Dan saya nurul berasal Dari singapore….bolehkah kami mengambil khusus khawin di Johor BHARU..?

    1. admin

      boleh.

  40. syuhada

    salam, sy nk daftar utk bulan6. so sy kena contact sape yer?

  41. MOHD SARAWI BIN MALA

    Assalamulaikum.. sya asal org sabah nak berkursus kahwin kat kl boleh ke..???

    1. admin

      sijil KL sah laku di seluruh Malaysia.TQ

  42. lam

    bape kena bayar? stakat ni xde kna buat ujian lg kn?

    1. admin

      RM80 shj seorang. Ya masih tiada ujian. TQ hanya sms nama penuh & tarikh nk kursus utk tempahan.

  43. Hatimi

    Salam… sy hatimi dr rawang… ada tak tempat kursus di rawang? Lg 1, bulan puase ni boleh tak saya dan pasangan mengikuti kursus kahwin?

  44. fatin

    assalamualaikum.. da jadual untuk bulan 12/2013 dan 01/2014 x?
    - bayaran macam mana ya? dan berapa?
    - kalau just daftar je and xpasti dpat pegi ke x boleh ker?

  45. Danial Zufar

    Assalamualaikum,
    masih ada kekosongan untuk bulan Disember 2013 tak ?

    1. admin

      Wsalam. ada lg.Hanya sms nama dan tarikh sabtu Ahad kursus. Kita buat kursus setiap minggu insyaAllah.TQVM

  46. Aizuddin

    Salam.. 28-29/12/2013 masih ade kekosongan x? Yuran brape bang ? Tq

    1. admin

      Masih ada.tempahan hanya sms nama & tarukh kursus

  47. mohd ariff

    salam..sy student lagi..umur 20..boleh x sy nak ambil kursus kahwin ini sebagai persediaan? sy seorang shaja

    1. admin

      Boleh tkder masalah.Ajak kawan2.Seronok.

  48. Hosilah Hosaeni

    salam admin..tumpang tanya..berapa full payment jika saya hendak mengikuti kursus ini…dan mcm mana cara saya hendak memohon..terima kasih..

    1. admin

      Rm80 shj.Tempah hanya sms nama & tarikh Sabtu Ahad yg nk kursus TQ

  49. SHIMA

    Salam..Jadual untuk kursus khawin januari 2014 ada tak? Kalau saya nak tempah untuk januari 2014 boleh sms skrg ke?

    1. admin

      masih ada.Tempahan hanya sms nama & date sabti n Ahad nk kursus.TQ

  50. yasmeen rahim

    masih ad kekosongan lagi ke untuk bulan januari 2014?

    1. admin

      masih ada.Tempahan hanya sms nama & date sabti n Ahad nk kursus.TQ

  51. hazyema

    Assalamualaikum..utk 1-2 feb da kosong lagi x?

    1. admin

      ada hanya bg nama penuh & telepon nombor utk tempahan.TQ

  52. sya

    Salam. Sy nak tnye ada kosong tak utk 8 februari. Jadual 1

    1. admin

      ada hanya beri nama penuh 7 no talipon.TQ

  53. Ecah

    Assalamualaikum .. nak tanya , cara daftar dia macam mana ?

    1. admin

      sms nama & tarikh kursus di 0192235067

  54. ikram

    salam
    saya nak tanya, adakah kursus kahwin di tempat Tuan dilakukan setiap minggu ?
    terima kasih

    1. admin

      betul.

  55. sam

    Assalammualaikum saya nak tempah untuk sabtu dan ahad ni masih ader kekosongan lagi ker

    1. admin

      penuh cik. Minggu deoan ada lagi.atau pun kalau nk minggu ni di pasaraya Ong tai Kim Jln Gombak.Hanya beri “nama & tarikh & OTK” sms ke 0192235067 utk tempahan.

      1. admin

        sms nama ke no ni 0192235067

  56. Nor Atika Omar

    15 dan 16 mac 2014 masih kosong ke utk 4 orang peserta ?

    1. admin

      masih ada lagi.hanya sms nama oenuh & tarikh 15 & 16 Mac ke no 0192235067

  57. Nisa Niesa

    Ada soalan y akn dittanya x

    1. admin

      takde

  58. Jannah Sapei

    Assalamualaikum.. tarikh 19 n 20 atau 26 n 27 bulan 4 ni ade kosong lg x ?

    1. admin

      ada hanya sms nama penuh & tarikh di atas ke nombor 0192235067

  59. Farry

    Assalamualaikum..jadual pagi tarikh 12 & 13/4 ada kosong lagi tak untuk 2 orang?

    1. admin

      ada lagi,hanya sms/wtaps nama penuh & tarikh itu ke 0192235067 utk tempahan>tq

  60. nur

    Assalamualaikum, nak tnya utk tarikh 19 & 20 april ada anjurkn kelas x? Klu bakal suami sy foreigner bleh amik klas sma2 ke?

    1. admin

      ada hanya smsm nama penuh & tarikh berkenaan kpd 0192235067

  61. Edayu

    Asslammualaikum, nak tnya tmpt kursus di wangsa walk utk tarikh 26 n 27 april utk 2 org peserta masih ade lg kosong x?

  62. hanif

    Salam sy nk tnya kalau bukan ank selangor blh ke ambil khusus di sni

    1. admin

      Boleh, semua anak negeri2 luar Selangor boleh kursus disini.TQ

  63. nadai

    Asslammualaikum blh saye tanye selepas raye ade kosong tak untuk saye masuk kursus ini

    1. admin

      biasanya kita cuti 2 minggu selepas hari raya.nnti hubungi kita pada hujung bulan 6.TQ

  64. aisyah

    Assalamualaikum, saya nak tnya utk tarikh 21 & 22 jun ni masih ada keksongan tak utk 4 orang?

    1. admin

      Ada lagi hanya sms nama penuh & tarikh 21-22hb Jun ke saya En azmal di 0192235067

  65. norizan

    assalammualaikum …
    saya nak bertanya bulan puasa boleh mnjalani khusus kahwin?
    ada khusus khas untuk warga OKU tak?

    1. admin

      Puasa Ada.tarikh 28-29Jun/5-6hb Julai/12-13 Julai. Kalau OKU selagi boleh mendengar kami silakan.Kami ditingkat 1 guna tangga utk makluman.TQ

  66. suzzana

    salam ,
    masih ada kosong 12 dan 13 hb ni?

    1. admin

      Ada.Hanya sms nama penuh & tarikh ke no 0192235067 utk tempahan.TQ

  67. akma

    30-31 ogos 2014 ada kosong lagi tak

    1. admin

      ada.Hanya beri nama penuh & tarikh kursus ke 0192235067

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>