Kursus Kahwin KL & Selangor- Daftar Kursus

PENGIKTIRAFAN:

ASTANA MUKMIN ENTERPRISE MEMPUNYAI TAULIAH PERMIT DARI JAWI KUALA LUMPUR.

SIJIL SAH LAKU & DIIKTIRAF OLEH SEMUA JABATAN AGAMA NEGERI DI MALAYSIA

JAWI, JAIS,JAIJ, JAHEAIK, JAIP,JAIK DLL DI BAWAH JAKIM

FLOWER

PENGUMUMAN !!!

  • TEMPAHAN KURSUS TARIKH 20&21 DIS DI WANGSA WALK WANGSA MAJU TELAH DITUTUP>HARAP MAAF PENUH.
  • TEMPAHAN 20&21 DIS DI MASJID AL GHUFRAN TAMAN TUN DR ISMAIL  BERDEKATAN ONE UTAMA MASIH DIBUKA. PENCERAMAH YG SAMA DARI ASTANA MUKMIN.SAMA HEBAT,SAMA KELAKAR,SAMA EFEKTIF.
  • TARIKH 27&28 DIS HAMPIR PENUH.TEMPAH SEGERA!

 

ADA 3 PILIHAN TEMPAT KURSUS UNTUK ANDA PILIH.

1)  DEKAT WANGSA WALK WANGSA MAJU.-ASTANA MUKMIN

    Jadual: Sabtu 9pg-6.45ptg Ahad 9pg-1.30ptg

 

2)  DEKAT ONE UTAMA-KOMPLEKS  ISLAM MASJID AL GHUFRAN-BAITUL AMIN

        DI PINGGIRAN TAMAN TUN DR ISMAIL (TTDI/DAMANSARA)

     Penceramah dari team Astana Mukmin.

    Jadual: Sabtu 9pg-6.45ptg Ahad 9pg-1.30ptg 

 

3) SYARIKAT GLOBAL INTEL DI PASARAYA DEKAT ONG TAI KIM JALAN GOMBAK

    Jadual: Sabtu 2.30ptg-6.45ptg Ahad 8.00pg-6.30ptg.

 

TEMPAHAN

 

Call @ SMS @ WhatsApp berikan

1.Nama penuh

2. Tempat

3.Tarikh Sabtu & Ahad yg nak Kursus (Kebiasaannya kita buat setiap minggu tapi sila lihat tarikh kursus yg masih ada di bawah sbb kdg2 tempat penuh)

ke salah satu Talian :

@019-9195201 Iwan

@019-2462628 nana

@ Norizan 019-2770027

@ Azmal 019-2235067

KURSUS HANYA RM80.00 Nett SEORANG !!!!!Bayar Masa Datang

(Termasuk yuran ceramah, 2kali minum pagi,1 x makan tengahari,ice cream,buku Gerbang Perkahwinan,Sijil,File & alatulis)

FLOWER

logo-astana-mukmin1.png

WANGSA WALK MALL

 

Cadangan perjalanan…

LRT

Turun di Stesen

PUTRA LRT Stesen  RAMPAI

Hanya 5-10 minit berjalan kaki ke kempat kursus

 ATAU

NKVE & DUKE

HIGHWAY

DARI BANGSAR,KELANA JAYA, PJ-SHAH ALAM–> Wangsa Maju : 20 MINIT  

AMR2

LOKASI ASTANA MUKMIN JADUAL MULA SABTU PAGI DI 7-1 JLN WANGSA DELIMA 12 WANGSA MAJU ATAS KEDAI BASIKAL GIANT

AMR8

ss2

SUASANA KURSUS YANG SELESA..SERONOK NAMPAKNYA

AMR

 HIDANGAN AISKRIM UTK PESERTA NIKMATI SEMASA PENAT BERKURSUS HANYA DI ASTANA MUKMIN..TEMPAT LAIN TAKDE TAU!

AMR9

lauk Semua

JAMUAN DI CAFE PANTAI TIMOR ..MAKAN NASI MINYAK SAMA-SAMA.…EHEM2 DAH TAK LAMA LAH TU,,DI ASTANA MUKMIN MAKAN/MINUM 3KALI + AISKRIM BREAK..SERONOK!!

FLOWER

 

KURSUS KAHWIN 

BERHAMPIRAN ONE UTAMA

MASJID AL GUFRAN PINGGIRAN

TTDI

 

 

AG2

Hanya 500 meter dari ONE UTAMA

MASJID AL GUFRAN, Masjid & Hotel,Tepi LDP Highway

PETA ghufran

SILA KLIK DI PETA/PLAN UTK LEBIH JELAS!

DARI KL/PJ: Sila ikut anak panah dari One Utama ke Balai Polis bergerak ke Masjid al Gufran

DARI KEPONG/Selayang/Damansara: Selepas Tol LDP, kiri anda ada Pusat Pameran kereta  MINI, HONDA, PORCHE..Sila masuk simpang apabila ternampak petronas dan sila ikut anak panah.Masjid di belakang Petronas.

DSC05660
DSC05655

AG3

 Tempat kursus yang eksklusif

AG5

Untuk yg Musafir ada bilik hotel disediakan tempahan:

  • Tempahan +603-7710 3534 / +603-7726 7642. Dengan Pihak Masjid al Gufran
  • BUCIDA AG6BUCHIDA COURT YG terkenal hanya 5 minit jalan kaki sahaja dari masjid tempat kursus.
  • 1 utama al gufranAntara tempat berdekatan adalah 1 Utama Shopping Center. Hanya 5 minit naik kereta. Seberang jalan sahaja.
  • FLOWER

MAKLUMAT TERPERINCI KURSUS

1) KURSUS KAHWIN ASTANA MUKMIN DI WANGSA WALK

JADUAL KELAS:

Sabtu: 9.00 pagi-6.45 ptg (*Pendaftaran bermula DARI pukul 8.00-8.45 pagi)

Ahad: 9.00 pagi-1.30 ptg..BOLEH BALIK AWAL !!

SILA BAWA 1 SALINAN I/C (DEPAN BELAKANG) SEMASA PENDAFTARAN

Peserta wajib melengkapkan 2 hari kursus untuk mendapatkan sijil.

LOKASI:

7-1,(Tingkat 1),Jalan Wangsa Delima 12, D’Wangsa Link, Wangsa Maju 53300 Kuala Lumpur. (Atas Kedai Basikal JBS,sederet Bank Islam bertentangan  Wangsa Walk Mall)

TARIKH KURSUS KAHWIN

WANGSA WALK WANGSA MAJU ASTANA MUKMIN:

 

DISEMBER 2014

Sabtu & Ahad: 20-21hb (penuh)/27-28hb tempat masih ada.

Januari 2015

Sabtu & Ahad:(3&4hb, 10&11hb, 17&18hb, 24&25hb, 31 & 1 Feb)

Februari 2015

Sabtu & Ahad:(7&8hb, 14&15hb,21&22hb, 28 & 29hb)

 

 

 

 2) KURSUS KAHWIN BAITUL AMIN MASJID AL

GUFRAN PINGGIRAN TTDI

JADUAL KELAS:

Sabtu: 9.00 pagi-6.45 ptg (*Pendaftaran bermula DARI pukul 8.00-8.45 pagi)

Ahad: 9.00 pagi-1.30 ptg..BOLEH BALIK AWAL !!

SILA BAWA 1 SALINAN I/C (DEPAN BELAKANG) SEMASA PENDAFTARAN

Peserta wajib melengkapkan 2 hari kursus untuk mendapatkan sijil.

LOKASI:

Dewan Ceramah, Tingkat 2 Masjid Al-Gufran.No. 6C, Jalan 4/71B, Pinggir Taman Tun Dr. Ismail, Damansara60000 Kuala Lumpur, Malaysia.

TARIKH KURSUS KAHWIN BAITUL AMIN PINGGIRAN

TTDI

 

DISEMBER 2014

Sabtu & Ahad: 20-21hb/27-28hb

Januari 2015

Sabtu & Ahad:(3&4hb, 10&11hb, 17&18hb, 24&25hb, 31 & 1 Feb)

Februari 2015

Sabtu & Ahad:(7&8hb, 14&15hb,21&22hb, 28 & 29hb)

 

 

 

 

3)KURSUS KAHWIN GLOBAL

INTEL MGT PLAZA ONG TAI

KIM JALAN GOMBAK

JADUAL KELAS:

Sabtu: 2.30 ptg-6.30 ptg (*Pendaftaran bermula DARI pukul 1.30 ptg)

Ahad: 8.00 pagi-6.30 ptg

SILA BAWA 1 SALINAN I/C (DEPAN BELAKANG) SEMASA PENDAFTARAN

Peserta wajib melengkapkan 2 hari kursus untuk mendapatkan sijil.

LOKASI:

No 49b, Jalan Jernai2, Medan Idaman , Jalan Gombak, Kuala Lumpur (Atas Klinik Rosanah belakang Pasaraya Ong Tai Kim)

Boleh menerima 50 orang peserta sahaja. Kursus ini anjuran syarikat Global Intel @ Kursus kahwin.Segala urusan sijil & kursus diuruskan oleh Syarikat Global Intel.

TARIKH KURSUS KAHWIN GLOBAL INTEL MGT PLAZA

ONG TAI KIM JALAN GOMBAK

 

 

DISEMBER 2014

Sabtu & Ahad: 20-21hb/27-28hb

Januari 2015

Sabtu & Ahad:(3&4hb, 10&11hb, 17&18hb, 24&25hb, 31 & 1 Feb)

Februari 2015

Sabtu & Ahad:(7&8hb, 14&15hb,21&22hb, 28 & 29hb)

 

 

 

 

TEMPAHAN:

SMS @ Call @ WhatsApps ,berikan;

[1.Nama penuh 2. Tempat Kursus 3.Tarikh hendak berkursus]

kepada SALAH SATU nombor berikut :

@ Encik Azmal 0192235067Puan Izan 0192770027

 Setiap hari selepas 3 ptg boleh call /sms

Cik Azeana 0192462628Encik Iwan 0199195201

JIKA TIADA MAKLUMBALAS DALAM MASA 1 JAM, SILA CALL 0192235067 utk tindakan susulan.

Catatan Mingguan Pengurus Astana Mukmin

Alangkah bertuahnya umat Islam di Malaysia ini mempunyai peluang utk menimba pengalaman dan tunjuk ajar sebelum masuk ke gerbang perkahwinan yang mempunyai seribu macam keistimewaan juga cabaran. Astana Mukmin sebagai wakil JAWI & JAKIM akan berusaha bersungguh-sungguh untuk memastikan peserta yang menyertai kursus ini dapat memantapkan ilmu2 yg menjadi dasar kepada kebahagian rumahtangga mereka kelak. Jadi tiadalah ilmu di dunia ini yang lebih utama & efektif melainankan Ilmu pengetahuan dari Rabbul Alameen yg disampaikan melalui Rasulullah & diterjemahkan nya melalui kitab kitab karangan ulama-ulama yang muktabar seperti subjek Akidah Ibadah dan lain-lain.

Jalanilah kursus ini dgn hati yg ceria @ diceriakan. Ikhlaas @ ikhlaskan hati. Sebab kamu berdua adalah permulaan lahirnya seorang anak yg gagah perkasa,bijak pandai,warak dan soleh jika itu yg kamu mahu. Melalui kamu berdualah melalui sebuah perkahwinan akan membentuk generasi baru yg diharapkan lebih berdaya saing hebat dalam menegakkan wadah perjuangan Islam yg akan memerintah dunia sbgai khalifah di muka bumi ini. Kalau kamu berdua seorang kerani,kamu seharusnya berharap anak kamu akan menjadi doktor yg soleh dalam perkahwinan kamu berdua. Jika kamu seorang Jurutera, anak kamu seharusnya seorang ahli saintis pakar fizik yg mampu membela umat Islam diseluruh dunia. Kita sama-sama pastikan bahawa generasi Islam dari semasa ke semasa akan bangkit sesuai dgn kehebatan Islam itu sendiri. DAN IA BERRMULA DARI KURSUS KAHWIN INI..MAKA ambillah ilmu disini sungguh2,dengarlah sungguh, tulis note sungguh2 insya Allah kerana amal kamu untuk bekeluarga akan hampa tanpa ilmu kekeluargaan itu sendiri. Berkahwin & Beribadah InsyaAllah Berkat.

Kursus kahwin Astana Mukmin di Wangsa Maju. Ada 1 cawangan kursus di Wangsa Walk Wangsa Maju & Pinggiran Taman Tun. Kursus pra perkahwianan ini menghasilkan sijil sah laku di Pejabat agama JAIS JAWI JAIJ JAIP i.e semua jabatan agama seluruh Malaysia. Kursus kahwin kita pernah dihadiri artis -artis seperti Almy Nadia, Izreen Izminda,Yassin, Liyana Jasmay, Dazrin  dll. Kursus untuk pasangan yang ingin berkahwin di Kuala lumpur kajang Gombak Ampang Pandan dan Bukit Indah. Kursus kahwin kami tiada iklan di Metro dan Kosmo.Kursus Kahwin pada 2014. Kursus kahwin ada juga di bulan ramadhan. Orang Shah Alam,Kepong,Selayang, Gombak, Ampang meh silakan datang. Ada 2 jadual kursus. Flexibel. Boleh balik cepat.Boleh datang lambat !!! Boleh pilih!!!.Bulan Mei, Jun, November, Disember adalah musim orang berkahwin. Jadi, bulan Januari,Februari, Mac, Oktober adalah masa untuk pasangan bakal pengantin utk memulakan proses permohonan perkahwinan dan yang paling pertama sekali adalah melalui kursus kahwin.Apakah ciri ciri yang harus dicari oleh peserta. Tempat kursus yg baik,penceramah yg memberi pengisian yg baik. Peneceramah yg mengajar dengan jelas proses-proses permohonan kebenaran perkahwinan. Semua itu diajar di pusat kursus kahwin astana mukmin. Insya Allah

Semoga Allah merahmati & mengampuni Ruh org Islam mangsa MH17.Ameen. Ujian datang 7 pergi.Maruah bangsa & agama mesti di jaga. Satu hari nanti pihak yang menembak jatuh pesawat malang itu akan mendapat balasannya. Umat Islam diharap dapat memperkuatkan barisan.

Kehidupan di dunia ini hanyalah sementara.Hendaklah kita bersedia sentiasa menghadapi kematian. dan kita berlindung juga dengan Allah dari kematian mengejut.Ameen.

Mari sesiapa @ pasangan yg hendak berkahwin dan perlu menghadiri kursus. Kita ada buka cawangan baru di Pinggiran TTDI. Tempat yg sangat selesa & berdekatan shopping complex 1 Utama.

Cawangan Kursus Kahwin TTDI akan mempromosikan majlis pembukaan kursus kahwn di Masjid Al Gufran pada 27 & 28 September 2012.ini hadiah istimew utk setiap peserta.

TQ

 

137 Commentsto Kursus Kahwin KL & Selangor- Daftar Kursus

  1. hamizah says:

    assalamualaikum.
    saya nak tanya,dimana tempat itu diadakan?

  2. fie says:

    as salam.. tuan admin. saya berminat utk mengadakan ujian saringan rapid test (pra perkahwinan ) di tmpt tuan.jika ada calon yang berminat utk menjalani ujian pra perkahwinan ini boleh lah menghubungi saya di healthcaref@yahoo.com
    setiap ujian dikenakan rm35 sahaja..

  3. mafa says:

    salam… saya dari katering service,.. nak propose untuk kursus kahwin…..boleh ke?

  4. leha says:

    3&4 hb mac atau 10&11 mac.. dah full tak? nak book antara dua tarikh tu…

  5. syed husli aqil syed jefri al amin says:

    boleh ke kalau datang hari sabtu only?

  6. joe says:

    Tuan.this weekend still ada available slot tuk kursus lg x?for 2person?

  7. awen says:

    nk booking tarikh untuk 17 dan 18 mac 2012 bolehke?..masih ada kekosongan lagike?

  8. Hasifah mohd yusof says:

    Utk 17-18/3/2012 ada kekosongan tak utk dua org?

    • admin says:

      Masih ada lagi hanya sms saya nama penuh utk rekod tempahan saya. Sila rujuk Jadual Wktu kursus utk informasi lanjut tentang kursus kahwin kami. TQ

  9. icak says:

    salam encik,boleh tanya???? non muslim boleh ke ambil kursus kahwin ni???? sebelum dia memeluk agama islam….

    • admin says:

      Yang sebagusnya tunggu dia masuk Islam dahulu sehingga mendapat IC utk saudara baru dan selepas itu baru kursus kahwin.Ini utk mnyenangkan proses. TQ

  10. m0m0y madzlan says:

    assalamualaiku ..saya dari johor bahru … boleh ke ambil kursus kahwin disini ..??

  11. zul says:

    Assalamualaikum..

    Jika pasangan saya sudah menghadiri kursus sebelum ini tetapi ingin menyertai kursus bersama-sama saya, adakah sebarang bayaran dikenakan kepadanya?

    Terima kasih

  12. nuur says:

    salam..boley x saya nak tahu jadual untuk bulan 7 atau bulan 8?tq.

  13. iela says:

    saya nak tanya kalau bakal suami saya tidak pandai membaca dia boleh atau tidak mengikuti kursus ini…

  14. Mohd Salehuddin says:

    kursus perkahwinan pada 31 dan 1 April kosong x?…

  15. Nur says:

    Assalamualaikum…

    saya ingin bertanya perlukah pasangan saya (foreigner) mengambil kursus perkahwinan?

    terima kasih.

    • admin says:

      kalau hendak bernikah di Malaysia, ya dia wajib hadiri kursus. tetapi kalau dia tidak paham berbahasa Melayu, boleh rujuk ke JAWI @ mana2 Jabatan Agama untuk kursus Berbahsa Inggeris. Tetapi di tempat saya jika ada situasi sebegini, pasangan dibolehkan duduk bersama supaya saudari boleh menerangkan apa yg diajar pleh Ustaz penceramah kepada bakal suami yg bukan penduduk tempatan. TQ

  16. mohd fazli says:

    kursus ni mmg di buat sabtu dn ahad saje ke ???

  17. fareed ahmad says:

    semasa kursus kawin nie kene dgr ceramah jek ke ato ade ape2 ujian kene wat?? atau ade soalan2 akn ditanya??

    • admin says:

      Maaf lambat balas,ya hanya sabtu ahad,dan hanya duduk mendengar ceramah dan kalau hndak mendaftar hanya bagi nama dan tarikh hendak bekursus.

  18. farah says:

    ader x kekosongan tuk 19-20th may niyh? kekosongan tuk 3 org.

  19. panji hitam says:

    mmg best buat kursus dekat astana mukmin.. ust azman yg ceria serta tenaga pengajar yg begitu bertenaga.. alhamdulilah baru selesai.. rabu ni da dpt sijil

  20. wahidah says:

    nak tanya kalau bukan warganegara perlu ke amik kursus kahwin?

  21. Fatin says:

    assalammualaikum,
    saya ingin bertanya mengenai tarikh kursus selepas raya.
    boleh ke kalau nak daftar sekarang?

    • admin says:

      Kita buka 4-5 & 11-12 Ogos 2011. Tutup 18-19,25-26 Ogos Sempena Hari raya.BIasa kalau nk daftar 2 minggu sebelum kursus. TQ

  22. haslina says:

    salam.. saya orang penang tapi bekerja di oversea… saya nak balik cuti bulan lapan ni dan terus nak selesaikan kursus perkahwinan. masalahnya tak ada kursus dibulan puasa dipenang. hanya lepas raya iaitu 25 dan 26. 23 saya kena balik sini dah.bagaimana ditempat encik?? bulan 8 ada tarikh yg dapat saya join tak? tarikh seperti 4&5, 11&12. saya menunggu jawapan encik. dan terangkan tempat ni kat mana ye.terima kasih.

  23. syamimi says:

    assalam, boleh saya tahu tarikh untuk 7 & 8 hb masih available ke?

  24. zul says:

    salam. nk tanye. lau kt klantan, kt mane krsus ni dbuat? buat sbtu ahd gk ke?

  25. admin says:

    Kami hanya memberi goodies utk brbuka puasa.tq

  26. admin says:

    Masih ada lagi.Sijil dapat hari rabu selepas kursus.tq

  27. leya says:

    salam… sy nk tnye, tarikh 1&2.9.2012 masih kosong x tuk 2 org?

  28. Kamariah says:

    Assalamualaikum…
    Saya nk tnye, tarikh 15/9 & 16/9 ada kosong lg x utk 2 org?

  29. fadzilah says:

    Assalamualaikum En/Pn,

    sekiranya saya dah ambil kursus kahwin, bolehkah saya ambil lagi kursus kahwin. terima kasih.

  30. nor aziyarmie says:

    saya nk tnye ..jika sy dh mengikuti kursus khwin pada thn 2008 adakah sy prlu mengikuti kursus itu plak..trima ksh

  31. mfar says:

    salam. Tumpang tanya 29 30 septembe 2012 ade kursus tak? Sijil dapat terus atau perlu tunggu?

  32. hafizmustapa says:

    salam..

    saya nk tanya utk tarikh 6-7hb/13-14hb masih ada kekosongan lagi kew.?

    thx.

    hafiz

    • admin says:

      Ada lagi en hafiz utk 13 & 14 hb Oct. sila sms nama penuh kpd 0192235067 en Azmal utk tempahan. 6-7 dah penuh harap maaf.tqvm

      • Sha says:

        Nk tye, sy dari kelantan nk khsus dlm bln 10 ni jgak, klu blh nk khsus kt jabat agama kuala krai blh x, tp xthu jadual bila mula

        • admin says:

          kat JAWI..boleh,sijil boleh dipakai di sleuruh Malaysia.Sila sms nama dan tarikh hendak bekursus kpd saya di talian 0192235067. TQVM.

  33. Mohd Johan says:

    Salam,

    Bole sy tahu jadual kursus pada bulan Nov 2012.

    Terima kasih.

    Johan

  34. admin says:

    hanya pada hujung setiap minggu sabtu dan Ahad. Tempahan hanya sms nama dan tarikh yg hendak pergi. TQVM.

  35. mohd fariezal abdullah says:

    nk tahu ade kekosongan pd tarikh 22&23 disember 2012? tq

  36. FARAHHANI says:

    assalamualaikum
    ada tak cawangan di rawang selangor,,,,
    ada lagi tak kekosongan untuk bulan disember 2012,,,,
    memandangkan pasangan bkn warganegara dan sekarang berada di luar negara,,,

  37. mohd faiz says:

    As salam..sy nk tnya untk negeri sabah xda ke promosi bgni??

  38. MUHAMAD NORIZAL says:

    INSYAALLAH SY AKAN SMPAI PD TARIKH YG DITETAPKAN 30-31-03-2013

  39. Ardi nurul says:

    Asalamualaikum…..saya nak tumpang tanya….bakal suami saya orng Malaysia Dan saya nurul berasal Dari singapore….bolehkah kami mengambil khusus khawin di Johor BHARU..?

  40. syuhada says:

    salam, sy nk daftar utk bulan6. so sy kena contact sape yer?

  41. MOHD SARAWI BIN MALA says:

    Assalamulaikum.. sya asal org sabah nak berkursus kahwin kat kl boleh ke..???

  42. lam says:

    bape kena bayar? stakat ni xde kna buat ujian lg kn?

  43. Hatimi says:

    Salam… sy hatimi dr rawang… ada tak tempat kursus di rawang? Lg 1, bulan puase ni boleh tak saya dan pasangan mengikuti kursus kahwin?

  44. fatin says:

    assalamualaikum.. da jadual untuk bulan 12/2013 dan 01/2014 x?
    - bayaran macam mana ya? dan berapa?
    - kalau just daftar je and xpasti dpat pegi ke x boleh ker?

  45. Danial Zufar says:

    Assalamualaikum,
    masih ada kekosongan untuk bulan Disember 2013 tak ?

  46. Aizuddin says:

    Salam.. 28-29/12/2013 masih ade kekosongan x? Yuran brape bang ? Tq

  47. mohd ariff says:

    salam..sy student lagi..umur 20..boleh x sy nak ambil kursus kahwin ini sebagai persediaan? sy seorang shaja

  48. Hosilah Hosaeni says:

    salam admin..tumpang tanya..berapa full payment jika saya hendak mengikuti kursus ini…dan mcm mana cara saya hendak memohon..terima kasih..

  49. SHIMA says:

    Salam..Jadual untuk kursus khawin januari 2014 ada tak? Kalau saya nak tempah untuk januari 2014 boleh sms skrg ke?

  50. yasmeen rahim says:

    masih ad kekosongan lagi ke untuk bulan januari 2014?

  51. hazyema says:

    Assalamualaikum..utk 1-2 feb da kosong lagi x?

  52. sya says:

    Salam. Sy nak tnye ada kosong tak utk 8 februari. Jadual 1

  53. Ecah says:

    Assalamualaikum .. nak tanya , cara daftar dia macam mana ?

  54. ikram says:

    salam
    saya nak tanya, adakah kursus kahwin di tempat Tuan dilakukan setiap minggu ?
    terima kasih

  55. sam says:

    Assalammualaikum saya nak tempah untuk sabtu dan ahad ni masih ader kekosongan lagi ker

  56. Nor Atika Omar says:

    15 dan 16 mac 2014 masih kosong ke utk 4 orang peserta ?

  57. Nisa Niesa says:

    Ada soalan y akn dittanya x

  58. Jannah Sapei says:

    Assalamualaikum.. tarikh 19 n 20 atau 26 n 27 bulan 4 ni ade kosong lg x ?

  59. Farry says:

    Assalamualaikum..jadual pagi tarikh 12 & 13/4 ada kosong lagi tak untuk 2 orang?

  60. nur says:

    Assalamualaikum, nak tnya utk tarikh 19 & 20 april ada anjurkn kelas x? Klu bakal suami sy foreigner bleh amik klas sma2 ke?

  61. Edayu says:

    Asslammualaikum, nak tnya tmpt kursus di wangsa walk utk tarikh 26 n 27 april utk 2 org peserta masih ade lg kosong x?

  62. hanif says:

    Salam sy nk tnya kalau bukan ank selangor blh ke ambil khusus di sni

  63. nadai says:

    Asslammualaikum blh saye tanye selepas raye ade kosong tak untuk saye masuk kursus ini

  64. aisyah says:

    Assalamualaikum, saya nak tnya utk tarikh 21 & 22 jun ni masih ada keksongan tak utk 4 orang?

  65. norizan says:

    assalammualaikum …
    saya nak bertanya bulan puasa boleh mnjalani khusus kahwin?
    ada khusus khas untuk warga OKU tak?

    • admin says:

      Puasa Ada.tarikh 28-29Jun/5-6hb Julai/12-13 Julai. Kalau OKU selagi boleh mendengar kami silakan.Kami ditingkat 1 guna tangga utk makluman.TQ

  66. suzzana says:

    salam ,
    masih ada kosong 12 dan 13 hb ni?

  67. akma says:

    30-31 ogos 2014 ada kosong lagi tak

  68. Nur Kairunisa says:

    saya nak tanya untuk 27-28 hb sept ad kekosongan lagi ke?

    • admin says:

      ada.hanya sms/wassap nama penuh+tempat kursus+tarikh kursus ke 0192235067. Kalau nk bg kat sini pun boleh.tp beri mo HP utk maklumat lanjut.TQ

  69. fns says:

    Salam Admin ,

    May i know , do you still organize this course on November 2014 ? i would like to book the course session on this coming November 2014 on the first week of November. Thank you Admin , salam .

  70. Rez says:

    salam…apa dockument y perlu nk join kursus kwin nie…harga pula berpa yea tuk 2 hari kursus kawin di wangsa walk nie….

  71. fazlina binti muda says:

    Salam… Maaf, sy berminat utk mengikuti kursus kahwin di tempat tuan.. Ttg yuran,etika berpakaian dan masa,sy fhm… cuma sy berstatus janda dan perkahwinan terdahulu lebih dr 10 tahun… adakah sy perlu mengikut kursus kahwin yg terbaru . Buat pengetahuan tuan, sijil kursus kahwin terdahulu telah di musnahkan oleh bekas suami..

    • admin says:

      yurN rm80.Lelaki baju berkolar berkasut. Perempuan memKi bJU KURUNG/BERJUbah dN BERTUDUNG. tEMPAHAN CALL/sms nama,tarikh sabtu ahad nk kursus ke 0192235067

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>